onsdag 19. november 2008

19.11.2008, 18.37

Jeg har akkurat kommet hjem fra skolen. det kjennes sent.
det har vært en lang, travel og nokså bra dag.
men, jeg er trøtt og sliten og sulten.
det gjør sitt for å gråmale dagen litt.
det er fullt av ekkelt slaps på veiene ute, og det gjør det nesten umulig å sykle.
det er ikke så gøy.
så kom jeg hjem i dag til purring nr. 2 fra forsikringsselskapet, et sjokk for margit og ottar, som ikke hadde oppfattet at vi har fått hverken regning eller purring nr. 1. det går jo bra, vi har penger å betale med, men det setter jo en støkk i en sånn pliktoppfyllende jente som jeg prøver å være.

i dag har jeg kjøpt en ny tusj. den har to ender, en F (fin) og en M (medium) tykkelse. Den er finfin til å skissere på tracingpapir med. det er stort sett det jeg gjør om dagen. lenge leve evig rot på pulten.
tusjen er jeg glad for. den var billig også. ingenting er faktisk bedre enn det!
der sparte jeg inn purregebyret, hehe..

ellers skal vi ha lasanje til middag i dag. jeg syntes ikke helt det passet fordi jeg ble litt sen hjem, men ottar mente at det er jeg hver dag, så det fikk gå. ottar vant. jeg liker lasanje veldig godt, så på en måte vant jeg også. det er fint når alle er fornøyde.
nå skal jeg bare slenge sammen en ostesaus, derfor må jeg gå!

*margit!

Ingen kommentarer: