søndag 16. november 2008

travelt..

noen uker går liksom bare. tiden som du skulle bruke til en hel masse forsvinner liksom bare. slik har den siste uka vært. ting har gått i ett hele tiden, og plutselig var det torsdagsettermiddag, og snart helg igjen. det som er deilig er at jeg har fått ha ordentlig helg denne helga. uten noe ekstra, hvis du skjønner hva jeg mener. ingenting jeg må på sånn og sånn tidspunkt. man trenger sånne helger av og til, og nå var det forferdelig lenge siden sist!

neste mandag (ikke i morgen) har jeg eksamen i bygningsfysikk. det er sprøtt, for jeg kan ikke det jeg bør kunne i det hele tatt.. du kan jo spørre hvorfor jeg da blogger i steden for å lese, og det er for så vidt et godt spørsmål. men noen dager er liksom ikke til for å lese om fukt og vermettansport. i dag er en slik dag. kanskje leser jeg litt i kveld. og morgendagen er fullt og helt i bygningsfysikkens navn. det går nok bra, skal jeg se.

ellers vurderer jeg rutsjebaner ut vinduene. det hadde vært festlig.

Ingen kommentarer: