fredag 28. november 2008

pause i travleheten

det er travelt i trondheim for tiden. det merker de fleste tror jeg..
verden har den siste uka bydd på en hel masse slaps som utfordrer selv erfarne snøsyklister. jeg kjenner at det forbereder meg på min aktive yrkeskarriære som terrengsyklist, som jeg allerede har annonsert at starter når jeg blir 22. Det har i alle fall aldri sett noe verre enn njardarvollen på vei til og fra skolen den siste uka.
ellers hadde jeg eksamen på mandag, i bygningsfysikk. først og fremst bare deilig å være ferdig med. det gikk greit, tror jeg, men det er lett å bli usikker...
uka har gått fort, men mandag er utrolig lenge siden. det er rart med det.

ellers nyter ørene mine marit larsens nyeste album. jeg lurer på hvor hun får alle tonene fra av og til. det høres liksom så lekende lett ut. det er bra når man skal lage et svært lekestativ på skolen..

*margit.

Ingen kommentarer: