onsdag 5. november 2008

en stor dag..

i dag våknet jeg opp til det jeg ikke har turt å tro på før det var virkelighet. USA har valgt en demokrat igjen. En svart en. Heldigvis! GLEDE!
Håper bare ingen tar livet av ham. Det er jo fryktet, visstnok..
Jeg trodde virkelig ikke på det.
Virkelig.
Jeg trodde ekstremt på både algore og john kerry. derfor turde jeg ikke å tro på obama. ikke før jeg visste det var sant. jeg bare håpet og håpet.
da er det ekstra deilig at det faktisk ble sånn.
Obama virker som en skikkelig bra mann.
det er i det minste et helt nytt utgangspunkt.
Det er lenge siden verdens mektigste mann har virken som en bra mann..
De siste åtte årene har han minnet mer om en sprø ape..

en stor dag, altså..

i morgen skal jeg skrive et manifest. jeg lurer litt på hva det er.

Ingen kommentarer: